domingo, 5 de abril de 2009

She caves

The Bible's blind, the Torah's deaf, the Qur'an's mute,
If you burned them all together you'd get close to the truth still, they're pouring over Sanskrit on the Ivy League moons
While shadows lengthen in the sun
Cast all the school and meditation built to soften the times
And hold us at the center while the spiral unwinds
It's knocking over fences crossing property lines
Four Winds, cry until it comes


Conor Oberst -Four Winds-



Ya no tengo nada más que escribir. Me he quedado como zombie en estado putrefacto. Tomé la marea o el primer vuelo. Ahora sólo me puedo expresar por música o poesía prestada. Eso me molesta así que vagaré un rato.



Nos vemos cuando toque tierra.

1 comentario:

Loshermanoscaramelo dijo...

en la prepa me decían tyler durden

¿Limerencia o una canción de Shakira?

El amor tal vez es un mal común Shakira Cuando dices que no parece que dices que sí porque cierras los ojos y sonríes, nada de lo...